hard HARD work-

hej bloggen!

När jag vaknade i morse så kände jag mig inte så firsk, men jag pallrade mig till duschen och gjorde mig i ordning iallafall. Jag tog en ibumetin och åkte iväg till hälleforsnäs för att jobba. mamma. pappa, mormor och farmor kom förvi en sväng idag, och även då tog jag en ibumetin, och även en när jag kom hem. När jag hade ätit middag satte jag mig framför datorn en stund, men orkade inte hur länge som helst. Klockan var då runt halv 7. Jag vaknade nu, klockan 22.30. jag mår inte alls bra, influensan på g? *knack i trä 3 gånger* Eller så är det en vanlig förkylning.

nog om det. som sagt så har jag jobbat idag. Det har gått bra, trots en sjuk fannsi. Jag ska nog jobba i morgon iallafall. Pengar Pengar Pengar. Ja det var väl allt tror jag, hej på er.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback