i just dont get it-

Hej bloggen!

Jag sitter hemma hos Dejan nu, men han ligger och sover i sin säng. Vi ska snart bege oss till stan för att äta pizza, hoppas jag. Sen ska vi ta en sväng förbi min mormor där även min mamma är, så hon får träffa dejan. Jag är fortfarande trött efter i onsdags, och jag måste även erkänna att jag har oerhört ont i fötterna efter mina pumps. En kväll är okej, men att sedan gå hem med dom på isbana, var en mardröm. Det tog mig och Camilla 40 minuter att gå från rondellen vid brogetorp, och hem till mig, som normalt tar 10 minuter på sin höjd. Men det var roligt, och helt klart värt det.

Nu ska jag väcka Dejan för jag börjar hungra ihjäl här.

/miss. fannie

Kommentarer
Postat av: michelle.

varför lekeru? jag vet att du vill. HAHA ;D

2008-11-29 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback