Måndag-

hej bloggen!

Idag är det måndag och ni som har läst min blogg tidigare vet väl vad det innebär. Jo bosnierna kommer hit idag. Vi ska möta 23:00 på loftet som är flens "hotel", om man nu kalla det för det, men det finns iallafall rum att hyra, men är väldigt minimalt. När vi kommer hem så blir det nog att gå och lägga sig direkt för jag kan tänka mig att det har varit en lång resa för dem.

Iallafall så ska jag vara hos berry 9.30 för ännu en färgning av mitt hår. Det blev ju inte riktigt som det skulle. Även om jag är nöjd så ville han lägga i en blekning till av utväxten då den skiljer sig ytterst lite från min andra hårfärg från förra färgningen. Det är bara sånt som frisörer ser, så ja ja, får väl lita på han då, haha.

Det kankse är dags att gå upp och göra sig i ordning lite. Berry vill att jag kommer med nytvättat och rakt hår, så han slipper allt förarbete, och det förstår jag eftersom jag har ganska långt hår, det tar bara tid. VI hörs.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback