Onsdag-

hej bloggen!

Idag har vi varit en sväng till hälleforsnäs till lager 157 med våra bosnier, och vi åt också lunch där. Efter skolan åkte vi till Eskilstuna för att äta ute. Sanja och Anna åt sushi, men sanja tog bara två så hon åt på mc donnalds med oss också. Killen som är här, ademir hade aldrig ätit där förut och han älskade det, och han var jätte besviken för  han vet att nästa vecka kan han inte äta där igen, för mc donnalds finns inte i bosnien. När vi åkte till Eskilstuna så fick jag ett samtal av mamma. Min farmor låg i en ambulans och mamma satt i den med henne. Hon var yr i huvudet och helt skakis. Hon hade lyckats ringa till pappa och berätta och sån tur var så var mamma i närheten. Så de åkte in till kauten men nu är hon hemma igen. Vi trodde att hon fått en stroke till eftersom hon haft det en gång tidigare, men proverna visade inte det.

Ja i morgon bär det av till Stockholm, och där ska vi gå på kosmonova och gå runt i stan och i gamla stan. Det kommer nog bli kul. VI ska kolla på en 3D film. Har aldrig gjort det förut så det gör det hela ännu roligare. Kolla även i tidiningen i morgon för jag kan KANKSE vara med där, hehe. Eskilstuna kuriren, flen's delen ofc.

Ja det var väl allt för mig.. ska försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kan lägga upp lite bilder sen.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback