planet är försenat-

hej bloggen!

Ja, jag sitter här och väntar på att klockan ska gå tills vi ska hämta våra bosnier. Micke larsson som är våran biträdande rektor ringde mig nyss, han är på arlanda men planet var lite försenat. Så dom skulle landa för ungefär 2 minuter sen, vilket innebär att vi ska hämta dom lite senare. Och jag som är så otroligt trött. Jag kommer somna, men jag får vlä lägga mig och vila ett tag. Om inte så får jag väl sysselsätta mig med annat, hehe vad nu det kommer att bli.

Dejan kom förbi förut, mys. vi kommer ju inte kunna va med varandra själva under en vecka nu, men det kommer nog gå bra. Theo var här och busade också förut. Han stod på händer och kände på mammas mage när bäbisen sparkade. det var världskrig där inne. för er som inte vet så ska min bror och hans tjej ha sitt andra barn i Februari. Fan va kuuul det ska bli att få en ny liten igen. Ääälskar mina små syskonbarn. <3

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback