Söndag-

hej bloggen!

Jag sitter hemma hos Dejan nu. Min syster ringde precis och hon kommer och hämtar mig om en stund, då ska vi dra och käka pizza. Hon ville prata om något också, så självklart. Camilla sov hos mig inatt, det var mysigt. Jag var hos Dejan först och sen gick jag till stationen för att möta henne där, och då gick vi till venezia och käkade pizza, sen hyrde vi film och köpt chips och dipp. myyyyyyyys, tack för den kvällen camilla <3.

I morgon är det dax för skolan igen, och nu har vi ingen gymnasiemässa att jobba med så nu blir det som det brukar vara igen. Min uppdatering av bloggen är ju inte på topp, men jag hoppas att de som fortfarande läser min blogg stannar kvar, så ska jag försöka att bättre mig. Jag minns i början, då skrev hela tiden, även om jag inte hade något att skriva, haha.
Men det kommer nog inte komma tillbaka, sorry.

/miss. fannie

Dejan Polovina, du betyder mycket. <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: ah okejokej :)

2008-11-27 @ 11:06:08
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback