Tisdag-

hej bloggen!

Ja, dagen har varit både bra och dålig. Det bra var väl att jag fick träffa min dejan idag. Han har APU, vilket gör att vi inte ses i skolan och när han kommer hem från APU:n så är han så trött. Men jag mötte honom vid bussen idag sen gick vi och åt kebab. Efter det köpte vi comviq till honom och sen vidare hem till honom och bara gosade. Har saknat min lilla tjockis...

Halsen är cp, och jag börjar bli hes nu. Jag hostar som en galning och jag kan inte svälja knappt. Vi får se hur det blir denna gång.. Jag brukar alltid låta det vara så det går över av sig själv, men det är ju inte bra så jag får nog söka för detta nu. Jag orkar inte ha det såhär längre.

Ja, det var väl allt.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback