varför?-

Hej bloggen!

Höll på att hjälpa en vän igår med lite saker. Varför är världen så orättvis. Varför just du? VIsst, så säger säkert alla som varit i denna situation, men detta är annorlunda. Andra jävlar kan sitta och leva på socialbidrag och lever livet, men sen ska personer som verkligen VILL göra något med sitt liv drabbas av detta? När jag vaknade i morse trodde jag redan att du var borta, men sån tur är så är du inte det. VI ska hjälpa dig vännen. DU får inte försvinna från oss. Det här känns HEMSKT!

mer kan jag tyvärr inte säga. De i min umgängeskrets förstår säkert redan men det är lite för nytt för att skrivas här i bloggen. Idag ska jag iallafall till skolan, med min hesa röst. Och efter skolan ska jag åka till lager 157 med kiz kardes. Får se om jag hittar ett par jeans denna gång istället. Får se om jag träffar dejan en stund efter skolan också, innan vi åker. Annars så träffar jag honom efter. han är gosig och jag saknar honom hela tiden.

Ja, thats it-

/miss. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback