dålig uppdatering-

hej bloggen och förlåt för en jätte usel uppdatering. har jobbar hela helgen och ja, jag måste erkänna att det har blivit en hel del av det goda den senaste veckan. Sandra och Camilla sitter bredvid mig. fick nyss den fina kommentaren av camilla att det är en dålig uppdatering på min blogg, och sandra höll glatt med. haha sötnosar.

Ja, som sagt så har jag jobbat hela helgen. fick vara på jeans på lördagen och det är nog det roligaste man kan göra där. i går var jag på dam hela dagen, och var själv där för det mesta. fick massa personer att handla kläder, och det är så kul när man får lite respons från dom. "vad trevliga ni är här" "åh den här var fin, den köper jag". bland annat.

ny skolvecka är det nu också, och ungefär 2 veckor kvar tills vi åker på kryssning va? längtar. Nu får det vara bra för mig.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback