förlåt-

Hej bloggen! Det märks att jag inte är så aktiv längre för mina läsare börjar tröttna att komma in på en blogg som inte är uppdaterad hela tiden. förlåt till er. Jag jobbar och står i, både på lager 157 och med skolarbete. I helgen är jag ledig, och på lördag fyller Anna år. På måndag drar vi på kryssning för att gratta henne. Det kommer bli så otroligt roligt. Jag längtar som fan. Måndag till Onsdag, =  två partynätter. Det var länge sen jag var ute och festade nu så det är jag värd.

/miss. fannie

för övrigt så är jag lycklig just nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: stämmer bra det! :) men tyvärr var du inte först ;P

2008-10-23 @ 18:45:52
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback