Fredag-

hej bloggen!

Vad gör ni?

Själv sitter jag i sängen och skriver dagens första inlägg. Jag ska strax sminka mig och platta håret. Jag hade mycket tid över nu på morgonen så jag tänkte skriva ett par rader. Men jag kommer säkert få skynda mig sen, för jag kommer med all säkerhet att sitta här för länge, efter bloggandet. Jag har prov nu på morgonen i Internationell Ekonomi, får se hur det går. Har väl inte lagt ner min själ i att plugga men läst har jag faktiskt gjort denna gång. Det är så svåårt. SÅ himla mycket att hålla reda på, men jag tror att när jag sitter där på provet så kommer det, från ingen stans. precis som det brukar göra. Nu ska jag sluta babbla.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback