helgen-

Hej bloggen!

vad har ni gjort i helgen?

Ja, jag har umgåtts med lite folk innan dom drog ut på krogen, och jag gick och la mig och sov vid 22, detta var alltså i lördags. Jag kände inte för att gå ut eftersom jag var så otroligt trött och dessutom hade jag inga pengar. I söndags vaknade jag upp bredvid en gosboll, och vid 13.00 var det lunch hemma hos farmor. Jag var inte långvarig där, utan jag drog till min syrra och snacka av mig lite. Trecligt, vid ungefär 18.00 åkte vi o käkade pizza tillsammans, mys mys. Kollade på diesney channel och kollade på tatueringar. Vi båda två är sugna påatt göra en andra tatuering så det kankse får bli i januari eller så, det visar sig.

Ja, idag då? Dax för skola igen. Jag börjar 9.30 men gick upp vid 7 ändå. Har sovit ganska dåligt inatt. Vaknade vid 02.30 och var hur pigg som helst, men som tur var så var det bara att vända sig om i sängen och somna om. Ja, vi får väl höras efter skolan. Vi ska ha någe mobbingmöte i skolan idag också, guh va kul! ironi.

/miss. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback