hemma från tallin-

hej bloggen!

Ja, nu har man tid att blogga igen helt plötsligt. Jag har ju varit på kryssning till Tallin med brudarna. Jag, Annao, Annap, Jennifer, Camilla. Tove, Veronica och Karina. Det har varit riktigt roligt. GRYMT! "ni måste vara tysta (med finsk dialekt), vill du ha straff?" "Va? jag vill inte ha nån jävla giraff" hahaha.

Dejan har sovit hos mig dessa två nätter som varit efter kryssningen och det var riktigt bra. När jag kom hem fårn kryssningen så la jag mej vid 16.00 och kom vaknade 10.00 eller 11.00 dagen efter. Jag var så slutkörd. Men nu är man utvilad igen, och i morgon är det time för hard work work.

Nej om man ska gå upp och äta något nu kankse. Hej på er.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback