Lager 157-

hallå bloggen!

tog en tripp till hälleforsnäs och lager 157 förut med mamma och Ida. skulle köpa den där jackan från j.lindeberg som jag länge spanat in när jag har jobbat, men det fick bli en annan. inte för att den är snyggare men jag måste lbi lite hårdare på ekonomin faktiskt. Så det fick bli en svart jacka från WE istället. Mycket varmare dessutom, och helt okej faktiskt. 600 kostade den, och sen har jag ju 25% rabatt på den också eftersom jag jobbar där. 450:- totalt blev det, helt okej eller? den andra jackan får jag införskaffa mig när jag får lön kankse, det visare sig. å andra sidan så kommer det ju knappast bli varmare nu så det är väl som att slänga pengar i sjönn kankse, i dont know.
Ja, det får väl räcka för mig.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback