Lördag morgon -

hej bloggen!

Anna ligger inne i min säng och sover som en stock. Jag skulle också vilja det men jag har outhärdlig smärta i magen som gör att jag bara vill ta livet av mig. what's wrong with me? huuuh? Så nu sitter jag ute i vardagsrummet med laptopen i knät, och bloggar. Jag hade ett väldigt intressant samtal igår. Och det kändes faktiskt otroligt skönt att få prata ut om allting, efter 6 månader =/ visst var det sent, men bättre sent än aldrig. Och jag hoppas att vi kan förbli vänner. Att vi kan ge vår vänskap en chans, för det skulle jag tycka var roligt.

idag då, ja jag har tänkt att försöka träffa dejan. Sen vet jag inte vad som händer ikväll. Sitter smärtan i magen kvar så vet jag inte om jag är så sugen på att göra något. Jag tror även att jag har någon form av urinvägsinfektion, aj aj aj HURT! Ja jag ska väl kolla runt lite nu, så uppdaterar jag sen. Ha det så bra så länge.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback