my day-

hallå bloggen!

Dejan sov här inatt, och när han hade dragit så ringde min bror mig och frågade om jag ville gå med honom och theo upp på stan och fika. mamma och mormor gjorde oss också sällskap. Sen gick jag och min bror mot lindas jobb för att lämna ett papper, sen skildes vi åt och jag bar mig hem mot Anna då jag skulle hjälpa henne att färga håret. hoppas du blev nöjd gumman. Efter att vi gjort det tog vi oss varsin pizza på sultan, och det var verkligen vad vi behövde. Efter det mötte jag upp dejan och så drog vi upp till honom där nemanja gizem och ernad var. vi kollade på film och spelade tvspel, jätte mysigt. Jag och Ernad gjorde sällskap upp på flen sen sildes vi åt. Nu sitter jag hemma och kollar på tv, idol med andra ord.

I morgon ska jag jobba. money money money. det är kul, för jag har otroligt sköna arbetspolare. ta åt er, ni vet vilka ni är. Dejan kankse kollar in i morgon så det kan bli mys. jag ska även se om jag hittar något fint som jag lägga undan. Min kofta iallafall, eftersom jag glömde min i norrköping när vi var där och partade.

NU ska jag kolla klart på idol sen se nåt avsnitt från andra avenyn hade jag tänk. Efter det ska jag sova.

/miss. fannie

dejan polovina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback