pengarna rullar in som dom ska, det går bra nu-

Hej bloggen!

Gud vad allt går bra nu. Igår fick jag ett samtal från banken och våra pengar för sponsringen av vårat UF företag är insatta, och inatt när jag inte kunde sova så ringde jag och kollade mitt konto genom telefonbanekn, och min lön sitter på kontot. TACK SUS-KOPPLINGEN! när man är SUS-kopplad så kan man bara skirva in sitt personnummer och då finns kontot med, och då behöver msn inte få lappen på posten och gå in på banken och lösa ut dom. Så nu är jag rik, alldeles lagom till kryssningen på måndag. OCh dagen efter att vi kommer hem så får jag mer pengar på kontot, nämligen studiebidraget. Jag ska försöka att komma iväg till eskisltuna eller något i helgen så jag kan inhandla lite stuf, samt lite kläder.. kankse något till kryssningen? JA JA  JA :D Im happy.

Ska göra mig i ordning för skolan nu.. see you!

/fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback