prov-

Hallå bloggen!

Sitter i skolan och pluggar till ett prov som jag ska ha klockan 13:00. Det är i småföretagande B. Jag har inte pluggat så jätte mycket men som vanligt så kan jag inte ta in saker när jag läser. Men när jag väl sätter mig vid provet så kommer det för att jag har hört det på lektionen men jag försöker ändå att läsa in lite. Tänkte bara blogga lite eftersom det var länge sen nu.

Såg även min älskade Emelie på TV igår då hon har och kollade på hennes vän yazmina, som även gick vidare ännu en gång... grattis till henne. och emelie, fan va snygg du var ;) tihi. <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

hahahaa tack ;) <3

2008-10-02 @ 15:54:51
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback