skolan och plugg-

hej bloggen!

Jag har världens tråkigaste men skönaste dag idag. Hål typ hela tiden. Men det går åt att plugga på. Jag och Camilla har setat och gjort idrotts läxan och även planerat våran lektion som vi ska ha i morgon. Jag har bara någon punkt kvar på idrotts läxan men den ska jag göra såfort jag har skrivit klart här på bloggen. Efter rättskunskapen tänkte jag sätta mig och göra lite religion men jag har ju ingen bok så det kan bli lite svårt. Får försöka låna någons.

/miss. fannie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Setat? Det heter suttit!

2008-10-07 @ 18:05:22
Postat av: Alina

Bra blogg du har!!

2008-10-07 @ 18:07:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback