Utbytesstudent igen-

hej bloggen!

Kollade nyss min mail och jag hade fått ett från mia. Jag vet inte om jag har nämt det men jag har anmält mig själv till att vara värd för en bosnier igen. Och jag fick det. Jag och Anna Pärsdotter, och en kille sökes. så får vi åka ner dit i mars. Det kommer bli kul tror jag och denna gång kommer bosnierna bara i 4 dagar. 10 - 14 november tror jag det var. Vet ännu inte hur länge vi kommer vara nere. Men sist jag hade en hos mig så var hon i en vecka, så känns mycket bättre nu.
Nu ska jag pallra mig ner till cafeterian till Camilla och Bella så vi kan gå och äta. hej på er.

/miss. fannie

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: tack :) saknar dig med.

2008-10-16 @ 14:41:01
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej får jag bara fråga om du ska till blogawards? :)

2008-10-16 @ 14:45:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Isabell

Fyfan vad kul du kommer att få! Hoppas att allt går bra när de är här :D

2008-10-16 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback