katastrof-

hej bloggen!

Ja det har varit en intressant dag i skolan idag. Lite bråk i klassen och så, men nu har vi iallafall kommit fram till vad som grundade det hela och ja, vad ska man säga? sanningen är att jag tycker faktiskty synd om denna person. Det är inge fel att ha medkänslor för andra människor, men en person som egentligen har sig själv att skylla i detta fall, och försöker vända alla ansikten mot mig och dessutom inte kan stå för vad hon har sagt, och ljuger för oss alla rakt upp i ansiktet. det är rätt dålig stil, och sen springa därifrån när man schysst ber en att stanna kvar för att reda ut det hela, och också säger att man inte är arg om hon säger sanningen. känns lite skuldkänslor faktiskt.

Ja, efter skolan följde jag med dejan när han skulle äta och sen följde han med mig in på banken då jag förde över pengar för min studentmössa till mamma och pappa så de kan betala den. Jag fixade även internetbank så jag slipper gå upp till banken varje gång jag ska flytta över pengar och kolla saldo på min fond och mitt konto.

pluggat har jag gjort hela dagen också. jag ska snart sätta mig och läsa för jag har prov i morgon. dejan kommer hit snart, vet inte vad vi ska hitta på men. det visar sej. ha en bra dag-
 
/miss. fannie

9 oktober 2008<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback