beslutsångest-

hallå bloggen!

Jag har väärsta beslutsångesten. Jag vet inte om jag ska åka på kryssning eller om jag ska åka till turkiet med madde i en vecka. Detta är då på höstlovet. Visst är det inte så varmt i turkiet då, men vi kommer ha så roligt där ändå så det spelar faktiskt inte så stor roll för mig. Jag har ju ändå varit där nere nu i en vecka och fått sol och värme. Och allt är bättre än det här vädret som vi har i sverige.

Sen är det då kryssningen. Det är inte lika dyrt som att åka till turkiet. det skulle kostar 1200:- / hytt. alltså splittar vi 3-4 pers på det.

SNÄÄLLAAAA HJÄÄLP MIG NÅGON!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: okej :) ger dig en tub nästa gång vi ses.

2008-09-09 @ 18:33:06
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback