chill hos ernad-

hallå bloggen!

har ni sovit gott?

Jag har precis dushat och ska väl göra mig i ordning snart. Egentligen orkar jag inte det. Skulle så gärna vilja gå osminkad till skolan idag men nej, jag avstår faktiskt från det. I morgon är det jag och mamma som åker till Södertälje. Det kan bli mys. Har saknat Yvonne och Oscar också så. Igår hade jag så himla tråkigt.. Satt och skrev med Ernad på msn och vi bestämmde oss för att gå ut och gå. Det var bara det att vi satte oss ute och pratade istället. Dejan var också med. Till slut konstaterade vi att det var så mycket mygg så vi gick hem till Ernad istället och glodde på tv. Vid 20:00 kom Silvia dit och då såg vi på idol istället.Efter det var det lite chill och vid 21:30 drog vi oss hemåt och silvia fick ringa mif och hålla mig sällskap eftersom jag är så rädd när jag cyklar hem på kvällarna, haha.

hej på er. / miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback