en dag, en natt och ännu en dag med camilla-

hallå bloggen!

Jag vaknade för en stund sen. låg och lästa i min bok också. när jag var i södertälje fick jag två böcker av mamma. "pjken som kallades DET" ochh "ego girl". Jag hatar böcker ja, men dom två böckerna har jag velat läsa faktiskt. och dom verkar faktiskt vara bra. Det är kul att läsa om andras liv tycker jag.. Varför tror ni att jag läser bloggar dagligen för? hihi. jaja, ska väl duscha snart eller nåt sånt. Camilla kommer hit idag, och ska sova här tills i morgon. det ska bli kulkulkul.

Igår drog jag hem till min syrra för att spela guitarr hero, äta chips och dricka lite cider. det var jätte trevligt. Min syster är bäst <3 Och idag fyller min kusin alexander 19 år. grattis till honom. Igår fyllde även min bror tomas 27 år, så grattis till honom också. det var väl allt för idag. hej på er.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback