En UF-dag-

Hallå bloggen!

Jag vaknade lite senare idag så jag lär få skynda mig till skolan. Men ändå så har vi "UF-dag" idag, då dagen inte är lärarledda. SÅ det gör nog ingenting om jag kommer lite för sent, så därför kan jag skriva ett inlägg här. Jag tror att vi ska sätta oss och sy idag, så det är nog ingen fara. VI fick också reda på våran handlerade igår, och vi fick den vi önskat. Stefan Hellman.

Idag 16:30 ska jag vara i hälleforsnäs på lager 157 och träffa Hasse och övrig perosnal. Jag ska även lära mig kassan tyckte jag att han sa. 16:00 ska jag träffa min kusin då han ska skjutsa mig dit. Jag är fan lite nervös tror jag. Men varför det? det gick ju hur bra som helst i telefonen igår. Jag får koppla på min icke-blyga sida i eftermiddag så kan det nog gå bra. Önska mig lycka till!

/ miss. fannie

sen birtanem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback