en upptagen kvinna-

Hallå bloggen!

Jag har precis duschat, och ska väl göra mig klar för skolan alldeles strax hade jag tänkt. Jag har drömt sjukaste drömmarna inatt och vaknat till och från. Men konstigt nog så känner jag mig ändå ganska utvilad. weard. Ja, rubriken får väl tala för sig själv. Jag har så otroligt mycket inbokat nu. Jag tror till och med att jag kan skriva vad jag ska göra varje dag ändra fram till 29 okt, och jag menar det är 1½ månad kvar dit ungefär. Usch det är så mycket nu. Men så går det när man går i skolan och har skaffat sig ett jobb på sidan om, och också ska hinna med sin fritid också. Jag tänkte dra lite kort vad jag ska göra. Inte allt, men hastigt.

20 Sep - Jobba lager 157
21 Sep - Jobba lager 157

(kan ju säga att jag ska jobba varannan helg efter det, men det kan ju bli ändringar och att jag får jobba mer än sagt)

27 - 28 - 29 okt - Kryssning med tjejerna till Tallin.

Det var väl det viktigaste som jag har planerat in nu. Jag har ju inte fått mitt schema för jobbet än. Men sen ska jag hinna med skolan osv också. Och kryssningen ser jag verkligen fram emot. yey!Det var väl allt för mig.

/miss fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback