i södertälje-

hallå bloggen!

10:29 tog mamma och jag tåget till södertälje syd i morse. därifrån tog vi pendeln till södertälje centrum 11:47 så vi fick sitta och vänta där en stund. Just nu sitter vi hemma hos Yvonne. Vi tog en fika/lunch när vi kom dit. Blev en jätte god kycklingsallad. vi har nyss setat ute på verandan och fikat lite. jätte fint väder ute, nästan sommarväder.

Inatt vaknade jag av att jag hade kramper i magen. jag trodde jag skulle dö när jag satt inne på toaletten för jag kände att jag behövde spy. Men det gjorde jag inte. Jag svimmade iställer och vaknade upp efter ett tag. Jag har ingen aning om hur länge jag låg där men jag var inne på toan i 40 minuter. När jag vaknade upp så kom de spyryck ni vet, men inget kom. Idag mår jag hur bra som helt. Jag trodde jag skulle dö, helt seriöst. usch det var läskigt.

Ja, nu ska jag väl gå ut och vara social igen, men jag håller er uppdaterade. Kommer hem i morgon.

/miss. fannie

awh, du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback