jag har fått jobb-

kan ni gissa vart?

LAGER 157!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

I maj sökte vi till lager 157. Några av oss som sökte fick en lapp hem då det stod att de inte fått jobb men att de fick 100:- rabatt på valfritt plagg samt att de fick komma på VIP festen. jag fick ingen lapp. När man får in många CV kan man kasta halva högen för att det blir för mycket. Jag trodde att jag var en av dem. Idag var vi hemma hos mormor och åt då plötsligt ett nummer ringer mig som jag inte känner igen..

Jag - Hallå?
Han - Hallå? är det fannie?
Jag - ehm.... aa? vem är det?
Han - hasse heter jag,och jag ringer från lager 157.

"klump i halsen"

Han berättar att min CV låg i en hög bland extra arbetare, och att han tyckte att det såg bra ut. SÅ han frågad eom jag kunde komma dit i morgon (torsdag) och lära mig kassan osv. självklart tog jag jobbet. SÅ GLAD JAG ÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback