jobba jobba jobba-

Hallå bloggen!

Min dag har varit bra. Den började med att jag gick upp 6.30. 7.30 hämtade vi upp Michelle hemma hos henne ungefär, så hon också kunde komma till jobbet då det inte går några bussar till hnäs typ. Vi började med att vika kläder osv. Sedan tömma disken där alla icke läskunniga kunder lägger alla sina kläder de har provat. Meningen är att de ska lämna tillbaka sina kläder själva... Jag hade hand om tjejavdelningens telefon på förmiddagen, det ringde och de ville ha hjälp i cafeterian med disken för de va så mkt folk. Så jag sprang dit och diskade åt dom i 1,5 timma. Sedan kom Hasse in där och tog med mig till kassan, och där stod jag ungefär i 1 timma tills vi stängde. Jag trivs på lager 157, det är roligt och nu börjar man komma in i det. (ja, redan) och man börjar känna den övriga personalen så det gör det hela roligt också. En fin gemenskap  får man där. Jag ska lägga mig tidigt  ikväll.  Jag börjar 8.00 i morgon också, och slutar 17:30, precis som idag. Vi hörs i morgon.

/miss. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback