jobba, kaschiiing-

hallå bloggen!

Jag har jobbat hela dagen idag. Och även stått i kassan hela dagen för första gången. Jag har bara stått när det har varit skapligt lungt förut, men idag stog jag hela dagen. Och detta var också den värsta dagen för det var ju bruksmarknad vid bruket också. Vi hade 4700 besökare idag och vi fick in en hel del stålar. bra jobbat folket. Jag vet inte om det blir kassan i morgon också kankse. Det är KUUUUL! pengarpengarpengar. Men dom kommer ju inte försen nästa månad, men skit samma. det blir lagom tills kryssningen. gooodie.

Igår satt jag och pratade massor med Linn och hennes pojke på msn. det var också skit kul. Fan vi snacka gamla minnen och om våra låtar som vi gjorde förr, fiifan jag lår dubbelvikt i sängen och bara garvade här för mig själv. haha. jovisst såg det säkert konstigt ut men skiit samma. jag har nog inte skrattat så mycket påväldigt väldigt länge så det kändes skönt. ska även träffa linnsan i helgen skulle jag tro att det blir. nice nice NICEEELONE!

Ont i halsen börjar man få igen också. jäävla skit hals försvinn..

Ja vi hörs mer i morgon, efter 17:30, då jag slutar. hej på er.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback