Jobbarhelg-

Hallå bloggen!

En del av er läsare kankse vill veta hur det gick med jobbet? Jag och Sandra fick börja jobba direkt. Jag stod i kassan hela kvällen och det var så otroligt kul. Man fick en helt annan kontakt med kunderna. Det är det här jag vill göra. Så vi jobbade mellan 16:30 - 22:00. De brukar vanligtvis stänga 20:00 men det var jeans festival så därför var det öppet längre igår. pengar pengar pengar. Jag var där idag också, men då som kund. jag mamma och silvia åkte dig. Jag kom hem med två linnen, två sjalar och ett armband.

På I morgon och på Söndag ska vi jobba. Jag börjar 8.00 och slutar 17.30. helt okej antar jag. Det kommer vara myyyycket folk där i morgon. Det är det varje lördag, och ganska mycket på söndagar också skulle jag gissa. Men det kommer bli kul..

När vi kom hem därifrån idag så följde Silvia med hem hit. chillade och pratade lite osv. Hon åkte precis hem. Jag ska väl skrubba ansiktet nu hade jag tänkt. har köpt ansiktspeeling och en ansiktskräm som camilla rekomenderat. Funkar kalas bra. Så det ska jag sysselsätta mig med nu hade jag tänkt..

Upp tidigt i morgon, hämta upp michell som ska åka med oss till hälleforsnäs då hon också ska jobba. VI hörs mer i morgon. kram på er.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback