jobbarsöndag-

hallå bloggen!

Jag har jobbat idag, 8-17.30 som vanligt. stått i kassan hela dagen idag också, kuuul! desto tröttare är jag nu. åt och sov när jag kom hem, tills eyoel ringde och väckte mig som vanligt. men jag är fortfarande lika trött. Andra avenyn kom upp idag men jag kan inte kolla.. jag kan höra, och se i hackig bild eftersom det är svtplay eller va fan de heter.. måste ha de där andra högupplösta grejen men jag hittar de inte. så jag får kolla i morgon kankse..

Pappa skjutsade mig till jobbet idag, och sen fick jag åka med sandra hem. nu är jag ledig i två veckor, SKÖÖÖNT! jag behöver det. jag behöver få sova ut. I morgon har jag sovmorgon till 9.40 och mamma har semester denna vecka så jag kan få sova. Det kan evenntuellt bli en tre-dagars vecka för mig denna vecka då mamma vill att jag följer med henne till södertälje på torsdag till fredag. stackarn vet inte vart man ska gå av när manåker tåg. haha min mamma är söt.

Ja, nu ska jag lägga mig och sova.. ha en bra dag..

/miss. fannie

Kommentarer
Postat av: michelle.

work var tungt igår alltså, men det gick. caaaching haha ;D

2008-09-22 @ 08:49:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback