jobbarsöndag-

hallå bloggen!

Vad fan har hänt med stilen här på bloggen? är det bara när jag skriver kankse? aja, fult var det iallafall..

Jag har jobbat idag också. Samma tider som igår, 8.00 -17.30. Det var kuul. Jag har stått i kassan idag när det var lite mer folk. Men inte när det var som mest. Men jag tror att jag skulle kunna klara av det faktiskt. Jag slapp även undan disken i cafeterian idag, hehe. Vi har fyllt på en hel det på dam idag också. Men jag fick order av Linda att springa runt på lite olika avdelningar idag. Jag var en del på Jeans också. Det var faktiskt kul. I helgen som kommer ska jag vara på jeans och kassa, står det på schemat så det känns skönt att lära känna avdelningen lite faktiskt.

Ja, i morgon har jag sovmorgon till 9.30. kan behövas, men det känns som om min helg ska komma nu men inte alls. nu är det skola, och min helg nästa vecka blir åter jobb, och sen ytterligare en skolvecka. det kommer bli tufft men det är KUL :)

Jag kom nyss hem från min kära syster. vi har bytt bilder med varandra så nu har jag ännu fler från turkiet. Jag kan lägga upp nån någon dag framöver. dom ligger på min USB port och jag la ifrån mig den där uppe så har inte hunnit lägga in dom ännu. jaja, det var väl allt från mig.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback