kaaashing!-

hej bloggen!

Det blir en kort bloggning här skulle jag tro. Det är 6 minuter kvar tills jag ska kila iväg. Egentligen så vet jag inte varför jag cyklar klockan 8 då jag börjar halv 9, men idag ska jag spåna lite på religionen som jag glömt bort att vi hade tills idag. men what, skit samma! Jag tar igen det. Torsdag idag, fredag i morgon. sen blir det jobba. Och på lördag kommer det bli HÅRT! det är den årliga bruksmarknaden. Bara marknaden brukar locka 2000 pers, och lager157 ungefär 3000 - 4000 pers. Och det lär ju inte bli mindre då lager 157 ligger där. kul kul, men jag tror det kan bli riktigt hårt. kaschiing!

Nu ska jag upp o platta till håret litegranna.. hej på er.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback