Känns tungt att packa upp väskan-

hej bloggen!

Hade våran första estetiska verksamhet i skolan idag. Jag fick dans, men hade hellre velat ha musik faktiskt. men dans var roligare än jag tänkt mig. så jag kommer nog inte att byta. jag har iallafall inga tankar på det just nu iallafall. Efter skolan följde jag med silvia då hon skulleklippa sig. vi hade en timme på oss innan så då gick vi och tog en köttbulss smörgås var. gott gott. och när hon var färdig hos frissan fick vi vääärsta leendet. det var så otroligt fint. det passade henne till punkt och pricka. gryymt fint var det.

Jag ska väl packa upp min väska från turkiet strax. jag har inte velat göra det för det känns så sjukt jobbigt men alla kläder börjar bli smutsiga så det är väl på tiden antar jag. MEN jag vill inte. känns så sjukt tungt. sen ska jag plocka upp i mitt rum hade jag tänkt.

/miss. fannie

sen birtanem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback