Måndag-

Hallååå!

Ja, det har inte blivit mycket bloggande idag inte. Jag hade sovmorgon i morse, och svenskan var inställt. Så efter den lektionen så drog jag anna och verro upp till resebyrån och bokade kryssningen. Vi ska dit  morgon också för att betala och även ge de resterandes person-nummer på dom som vi inte kunde i huvudet. Efter det så cycklade jag hem till Anna o. Vi har inte träffats på länge, och inte heller pratat så det var kul. VI var jätte godissugna så vi samlade ihop lite pantburkar som anna hade hemma, så löste vi ut dom och köpte chips och godis. men fyfan vad ont i magen vi hade efter. usch. vi kollade även på de tre första avsnitten på andra avenyn på sesång 2. akeeh jag gillart. Sen brummade jag hem på min svarta kärringcykel och busade lite med theo som var här. Sen satte jag mig vid datorn och här har jag setat fram tills nu. tog en liten paus förut och skrubbade ansiktet och tvättade med lite andra produkter. ska fan börja ta hand om min hy på riktigt nu. vill ha lika fin som Camilla :) hihi. hon är för övrigt jävligt bäst i mina ögon.

Jag börjar som vanligt i morgon. alltså 8.30, och då har vi webbdesign tror jag. nicenice!

Nu är det iallafall klart. På torsdag och Fredag ska jag vara ledig/sjuk från skolan. Jag ska följa med mamma till hennes bästa kompis, som nu bor i södertälje. Mamma har semester denna vecka, och hon vet inte hur man tar tåget till södertälje eller vart man ska gå av. Hon vet inte heller hur man ska köpa biljett, så jag får följa med. Vill även träffa Yvonne och Oscar, det var länge sen och jag läängtar till Yvonnes goda mat. haha ja, jag älskar mat.. so?

/miss. fannie...... Kaschiiiining ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback