Min syster, Terese-


Min syster är den bäästa som finns. Jag är glad
 att vi kommit varandra närmare nu. du betyder
oerhört mycket för mig <3

För övrigt så har dagen varit ganska bra. Jag hade sovmorgon i morse men ändå så fick man inte sova ut för att en viss eyoel ringer och väcker en klockan 7 på morgonen. haha. Vi hade vårat första UF möte idag med våran handledare stefan idag också, och det ser ut som att det kan gå bra.

Det börjar svida imin hals igen, och mina halsmandlar har svullnat upp mer och mer igen. Jag har också prickar längst bak i halsen och på tungan. Ja så nu är det dags igen. Jävla hals, snart tar jag bort dom jävlarna. Jag orkar inte med dessa oendliga problem som dom skapar. fuck them.

I morgon ska jag jobba. 8-17.30. be there ;)

/miss.fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback