student 09-

Vi kom fram till att det inte är så himla långt kvar till studenten. 251 dagar tror jag det var igår när vi satt och räknade. Visst, det är ungefär 8 månader kvar, men samtidigt så vet vi ju hur fort tiden går. Att man kan längta så mycket till studenten som jag gör vet jag inte riktigt om det är möjligt. Visst kommer jag säkert att sakna skolan sen. Vad fan sa jag göra efter liksom? Vårat liv är ju just nu skolan. Det är där alla är och där man har sina vänner.

sakna klassen? självklart kommer jag att sakna en del av dom. Men när en del sitter inne på snyggast.se och får typ panik när dom loggas ut så överstrider de faktiskt gränsen. visst, alla i klassen är super-trevliga. Men hallå, snyggast.se? Jag menar deffinitivt ingenting illa med det jag skriver. En blogg ska vara väldigt ärlig och ha väldigt mycket sanning i sig, det sa våran svenska lärare Mia idag på lektionen då vi pratade om olika texter. det är det jag strävar efter. Jag skriver ner mina tankar här och dessutom så tror jag säkert att det blir lite roligare att läsa. Iallafall för vissa av oss. Men jag vet att jag kommer få höra om detta på Måndag av vissa, haha. Men att skapa en diskution är vad jag vill göra. Jag nämner ju i varje fall inga namn.

Det här är min blogg och jag skriver vad fan jag vill i den... thats life.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback