Tisdag-

hallå bloggen!

hade en övernattare här inatt igen, mysigt. drog till skolan och hade webbdesign. helt okej antar jag, eller? NAAAT! dagen gick och jag hade också min första lektion med tvåorna på deras rättskunskap. Det är så att roland har slarvat bort mitt prov på kap 3-4 och jag kan inte få godkänt i kursen som han hade sagt att jag skulle få. Därför har jag valt att läsa om dessa kapittel med tvåorna. efter skolan drog jag dejan camilla och bella o käka kebab. gott vare iaf, vi följde camilla och bella till bussen sen skildes vi åt och nu sitter jag här. har ätit äppelpaj med vaniljsås. så jävla gott det är. Håller också på att läsa ut min bok. "pojken som kallades det". Jag hatar fortfarande böcker men den här och min andra "ego girl" är några jag velat läsa länge nu. gillar självbiografier. thats it.

gud vad jag babblar. hej på er.

/miss. fannie

awh du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback