3 februari 2009-

hej bloggen!

Hur mår min tunga idag? Jo den är lite svullen, vilket är normalt men faktiskt ovanligt mycket. Har fått lite svårare att prata under natten, men det är knappt något som märks. (tycker inte jag iallafall, haha) Jag vet inte hur mycket jag har drägglat inatt men det var mycket skönare att sova med lite öppen mun för annars trycker jag på staven och den kommer snett. Min mage kurrar. Jag är vrååål hungrig men jag ska dricka lite nyponsoppa snart. Det slinker ner lätt. Jag ska strax göra mig i ordning, och gå till skolan om cirkus en halv timme.

Föresten, är det någon som vill köpa min ljusblå balklänning för 600:-? (nypris 1200:-)Den är använd en gång och har ett fint hängande som typ, far efter en när man går och små strasspälor med jämna mellanrum på bröstet.. Äh jag slänger in en bild på den istället. Om inte DU vill ha den så kankse du vet någon som vill ha en?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback