Bio-

hej bloggen!



Igår var jag Anna Bella Veronica och Coffe på bio i Eskilstuna. Vi såg "i taket lyser stjärnorna" och ååh det var bra. Vi alla satt och grät, förutom Coffe då. Ni som tänkt att se den kommer nog inte att ångra sig. Det är nog ingen film som man går på om och om och om igen, men den var faktiskt värd att se. Tsatsiki killen är ju med i den också och lite ögongodis är ju inte helt fel. SNYGG SNYGG SNYGG ;)

I veckan som kommer så händer det faktiskt en hel del i min vardag.

Måndag: hemlisen händer, och ni får veta i morgon eftermiddag/kväll.
Tisdag: Vanlig skoldag.
Onsdag: Stockholm med syster och Dejan. Vi ska sitta i publiken på en singing bee inspelning.
Torsdag: vanlig skoldag
Fredag: Vanlig skoldag.

Nu ska jag sysselsätta mig med annat ett tag. Måste plocka undan lite i mitt rum. Speciellt extra sängen som Bella sov i inatt eftersom Anna sov bredvid mig i min säng. Vi hörs hörrni. På återseende.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback