hemligheten avslöjas-

Nu ska min hemlighet avslöjas. Jag tog hål i tungan idag, tillsammans med min vän Silva. Det gjorde det hela lite speciellt också eftersom vi gjorde det tillsammans. Och precis som förra gången jag piercade mig (i läppen) så trodde jag att det skulle göra mycket ondare än vad det gjorde, så jag fick en chock efteråt typ och blev lite blek i ansiktet.. Så jag och Bella fick gå upp på övervåningen och dricka vatten och sitta ner ett tag så jag hann lugna mig lite. Detta hade inte något med att det gjorde ont, för det gjorde det inte. Det var mer lite obehgligt faktiskt. Men nu är allt bra och min tunga är inte svuullen. En aning faktiskt, men förvånadsvärt lite. Jag kan prata rent, utan problem. Det känns bra. Här får ni en bild före och efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback