Söndag-

hej bloggen!

Igår var jag hemma hos Dejan hela kvällen, eftersom vi skulle gratta hans Mamma. Hon blev jätteglad av halsbandet som hon fick av mig och dejan, och var det första som hon satte på sig när hon vaknade och hade duschat. "jag villde ju ha en hjärta, och nu jag fick den" sa hon till mig när jag mötte henne i hallen. Jag drog hem från Dejan ganska tidigt eftersom jag åkt på den förbaskade urinvägsinfektionen igen, och springer på toaletten titt som tätt. men nu börjar det lugna ner sig tycker jag. Någon som ha en bra huskur mot det, var vänlig kommentera. Jag tog mit ett långt varmt bad förut idag. Passade på att måla  naglarna på samma gång. Tungan min mår bra. svullnaden är borta och jag funderar på att ta en tripp till Eskilstuna på Onsdag då jag slutar tidigare för att köpa en ny stav och få hjälp med bytet. Jag tycker det är lika bra att få hjälp, och det är ändå gratis första gången. Jag tänkte plocka upp lite kläder som ligger på golvet nu, sen lägga mig i sängen och kolla på tv. kankse trycka i mig Rigges chokladkaka som han glömde här, haha.

på återseende...


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Du är utmanad ;)

2009-02-10 @ 14:17:01
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback