Stockholm, singing bee-

hej bloggen!

Jag sitter här framför datorn som vanligt, samtidigt som jag kollar på vakna med the voice. Dom pratar om spermier, könsjukdomar, bröstcanser och allt. Det är väl ganska intressant. Det finns alltid något nytt man lär sig, hehe. Jag ska snart sminka mig, sen är jag redo. Då är det bara att försöka få i sig något att äta och sen vänta på att min syster ska komma och hämta mig. Då ska vi möta upp Dejan på stationen för att därefter ta tåget till Stockholm. Där ska vi gå runt en stund, kika lite. Klockan 15.00 startar inspelningen av singing bee i frihamnen tror jag det var. Hem åker vi 22.10 för vi visste inte hur länge det håller på. Jag lägger upp en dagens putfit så får ni se min nya "jacka" jag köpt.



Jacka - Moniki 100 :-
Linne - Lager 157 25:-
Jeans - HM (silvias)

Jag tror att jag tar med kameran, så lite bilder kommer nog upp sen. OM man får fota där inne. Vi hörs i morgon eller när jag kommer hem. Hej på er.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback