update-

Hej bloggen!

Fredag idag, så himla skönt. Efter skolan så drog jag hem till Dejan en stund, sen åkte jag med Pappa hem. RIgge skrev till mig på msn för ett tag sen att han tänkte komma över och hälsa på ikväll. Trevligt, det var länge sen jag träffade honom. Dejan kankse också kommer över, det vet jag inte än. Och i morgon ska jag och Dejan fira hans mamma som fyller 50 år i veckan som kommer. SÅ vi ska dit och käka och gratta henne med hela tjocka släkten.

Nu kom jag på att jag hade lite choklad kvar i mitt rum, så jag ska ta för mig utav den, och sen plocka undan lite i mitt rum så det inte ser ut som ett bombnedslag sen när Rigge kommer. VI hörs sen.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback