klippning-

hej bloggen!

Det kändes förjävligt att vakna till klockan i morse. Det kändes som om jag skulle gå upp till skolan, men det är ju i morgon. Idag ska jag bara klippa mig. Där ska jag vara klockan 11 så jag duschadeoch så innan. jag är skit trött så det blir nog att sova när jag kommer därifrån. fast hos Dejan dårå, hihi. ikväll kanske vi drar ut i eskilstuna, för det är ju sista dagen på vårat livs sista jullov, haha. men det beror på om vi kommer dit och hem. :) hoppas det hihi. Ett stort tack till  Camilla som ALLTID ställer upp, myycket taaaaacksam <3.

I helgen jobbar jag och det känns faktiskt bra. Det är roooligt där. sköna arbetspolare och roligt arbete. Kan inte bli bättre.
Nu ska jag upp och

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: okej :)

2009-01-07 @ 19:17:33
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback