Singing bee-

Hej bloggen!

Onsdagar är min nya favoritdag i veckan. Dels så känner man att det snart är helg, och dels för at jag slutar 09.50, terminen ut. På onsdag nästa vecka ska jag, min syster och Dejan åka upp till stockholm för att sitta med i publiken på en singing-bee inspelning som kommer visas i vår skulle jag tro. Jag fick ju gratisbiljetter dit, så klart att man utnyttjar dem. På måndag, alltså om 5 dagar så händer det. Ja det många av er där ute har frågat om. Jag kommer ännu inte att avslöja vad det är, utan lägger upp en bild när det har skett. Igår var jag duktig. jag satte mig och pluggade på trafikskolan tillsammans med Nemanja. Jag gjorde två permar. Jag kunde inte konsentrera mig riktigt för det satt fyra tjejer som hade intensivkurs där och snackade som faaan, så man kunde inte. Jag tror att jag fick läsa om frågorna flera gånger för att förstå dom, haha. Nu ska jag städa mitt rum, och sen ska jag fixa mina naglar. dom ser förjävliga ut, för mitt nuvarande nagellack håller på att flagna bort.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback