utgång igår-

Hallå bloggen!

gårdagen var super rolig, och vi dansade natten lång. 32 st eller vad var det verro?;) hahaha. två kisspauser på vägen mellan flen och eskilstuna blev det, samt en när vi kom fram. folk var galna (syftar på en) så fick springa till vakten o be om hjälp. tror han åkte ut right? Dejan kommer hit snart och då ska vi ta ett bad. jag fryser och mina fötter gör oerhört ont sen igår. Det blir att lägga sig tidigt ikväll för jag är as trött. somnade vid 4 och gick upp halv 9, för jag vaknade av att syrran gick upp, så det har inte blivit många timmars sömn. Det var väl lite av det som hände igår. Idag vaknade jag upp hos syster och hela dagen har vi legat och degat i soffan o kollat på film. mamma mia och high school musical 3. :) hihi..

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback