lång väntetid på uppdatering-

Hej bloggen!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Jag känner att jag måste göra en förändring i bloggen. Kankse en ny bloggdesign? Jag ska prata med Emelie och se om hon har tid. Hos henne kan du få en snygg bloggdesign efter din egen vilja, eller så får hon göra den med fria händer, för endast 50 kronor. (om hon inte har höjt)

Min värld är upp och ner just nu. Förvirrad är jag också. och lite nervös. Det är bara 8 dagar kvar tills det sker. I morgon är det en vecka kvar. Jag kommer allvarligt att DÖ. Igår åkte jag och Camilla till Eskilstuna för att gå ut på lotus. Där träffade vi även sandra o jimmy och deras sällskap. Så vi hängde lite med dom också. Det var stört kul och skitmycket folk. En sån där kväll som är perfekt att gå ut på.

roliga lekar efteråt. snurra flaska och jag har aldrig. blåmärken aj aj aj. I morgon är det dags för skolan igen. Jag vet inte om jag har sån stor lust faktiskt. Jag vill nog hellre ligga hemma i sängen och kolla på film eller något sånt. Jag måste städa mitt rum i morgon efter skolan också. Jag har nydligen dammsugut men jag måste plocka undan lite mer. Jag har tröttnat på mitt stökiga rum nu, hehe.

Det var väl allt för mig antar jag. På återseende. / miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback